maheshabe14
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, توسط بی امید |

 

قسم به جان ننه جان

 

قسم به جان ننه جان این عمل از جانب من نبوده زیرا در این مورد از

بیخ (عرب) هستم  چون نه میدانم (لینک یعنی چه ) و نه اطلاع دارم

به چه کار می اید . بنابراین نوشته گوشه وبلاگ که دستورمیدهد

 اول مارا لینک کنید تا بطور اتوماتیک  شما را لینک کنیم از من

  نیست ! شاید بپرسید مگر تو مدیر وب خود نیستی ؟ بله شیرم 

 ولی به قول مولانا ، شیر بی یال وکوپالم . می پرسید چرا ؟

 خب به این دلیل که من وامثالهم بدون پرداخت هزینه در ملک

 دیگران خانه بنا کرده یم . مدیر محترم سایت که دنیای مجازی

را مفت ومجانی در اختیار ما قرار داده است صاحب اختیار ملک

 خویش است وهرگاه بخواهد (ورود عدوانی ) خواهد کرد و دستوراتی

 برای کاربران صادر خواهد نمود ! به قولی (آنچه سلطان به پسندد

 هنر است ) یا به عبارت دیگر ( چهار دیواری اختیاری) من هم به

 ایشان حق میدهم که هرگاه صلاح بدانند ورود نموده واصلاحاتی

 در خور انجام بدهند . ولی سوالی ذهنم را مشغول نموده است

 وآن این است که اگر مدیران محترم همه سایتها چنین دستوری

 صادر فرمایند ( به قول ننه جانمان )سنگ روی سنگ بند

 نخواهد شد.زیرا از این پس دیگر نه کسی میتواند لیتک نماید 

 نه لینک می شود . زیرا همه می گویند: به جان شما نمی شود اول شما»

که خیلی هم  خوب است و جای تشکر وقدر دانی دارد .چون ما ملتی به

شدت تعارفی هستیم . این پست  را نوشتم که دوستانی مانند

( مریم خانم ) بدانند و آگاه باشند که من به هیچ وجه مقصر نیستم .

پس خواهش دارم قهر نکنید و کما فی سابق سر بزنید.

   همین ( تماس فرت )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.